donderdag, maart 8

links op de bank zit ik met mijn linkerarm leunend op de linker armleuning met mijn linker hand houd ik het notitieboekje vast waarin ik met mijn rechter hand deze tekst schrijf het boekje ligt op mijn linker been die ik over de rechter heb geslagen donkerbruine corduroy broek beige overjas donkerbruine sokken zwarte instapschoenen van hieruit kijk ik naar de deur naast het loket tegenover mij rechts van de bank vervolgt de gang met bakstenen muren en  inhammen van zo'n tien centimeter diep waarin deuren met licht getinte houten fineer een donkerbruin kozijn aan de binnenkant van dit kozijn hangt een papieren luxaflex op het eind van de gang staat een brancard de gang slaat hier af naar rechts boven de brancard hangt op de bakstenen muur een schilderij van een bont uitgedoste vrouw op witte achtergrond

Geen opmerkingen:

Pagina's