vrijdag, maart 7

7
er bestond al meer dan genoeg in mijn hoofd,
in het begin ontving ik weleens bezoek, toekomstige toekomstkundigen, maar discusiëren over de studie lag mij niet, nog steeds niet, ook ben ik niet zo'n prater, ik vroeg de deskundigen in wording te luisteren naar de in- en uitrijdende auto's, het geklepper van de roosters boven onze hoofden, dat was niet waarvoor zij zich interesseerden, de toekomst, daarover moest het gaan, niet mijn manier van doen, op den duur bleven ze weg, ze begrepen dat met mij niets te beginnen was,
dat is wat was,
mijn toekomst lag open, ongestoord kon ik mij daar op toeleggen, niet aan de universiteit, geen boeken, geen discussies, nee, niet mijn manier van doen, ik had zo mijn eigen methode om me te verdiepen in de toekomst en die heb ik nog, er komt geen einde aan, ik bedoel aan de toekomst, neem nou het voorval met de zwarte mercedes, de geschiedenis die ik u uit de doeken zou doen, nee, ik ben het niet vergeten, mijn geheugen is in orde, maar er komt veel bij kijken,

Geen opmerkingen:

Pagina's